Wednesday, October 26, 2016

Kennis tot aksie forex seminaar review

Finansiële vryheid DEUR FOREX deur Greg Secker en Chris Weaver Die heilige graal vir die geldmarkte, quotFinancial Freedom handel deur Forexquot van die World39s Geen 1 Trader en afrigter, Greg Secker. Dit baanbrekerswerk boek is ontwerp vir mense wat wil werklike, tasbare lewensveranderende handel strategieë. Hierdie boek is die eerste van sy soort wat werklike beproefde handel strategieë wat jy dadelik kan implementeer om te begin die vervaardiging van 'n stewige inkomste neem. Te besig te kom om 'n seminaar Sien ons quotLearn Forex Tradingquot Webinar vanuit die gerief van jou eie huis Ons webinar sal jou vertel wat buitelandse valuta handel is alles oor hoe professionele handelaars wins uit handel, hoe om jou risiko laag te hou, die belangrikheid van risiko vs Beloning en nog baie meer. Indien u verkies om in kennis gestel word wanneer die volgende Webinar is geskeduleer voltooi asseblief die vorm hieronder saam met jou naam en e-pos address. Knowledge tot aksie Review - Getuigskrifte - Wat Gegradueerdes Sê kennis Aksie Suid-Afrika Forex, korrek verhandel, is die vinnigste manier om te word finansieel onafhanklik en hou jou dagtaak. Greg Secker, wêreldbekende multi-miljoenêr valuta handelaar en rykdom afrigter - grondige kennis te Aksie in 2003 te help om uiteindelik te breek vry van die tyd is geld trap. Sedertdien Greg Secker en sy span van elite forex handelaar Afrigters die lewens van duisende mense verander het van Londen na Sydney. Gee hulle die vaardighede om finansieel vry wees, om beheer oor hul lewens te neem en nooit hoef te bekommer oor hul toekoms, ooit weer. En nou Gregs dinamiese Forex strategieë skop 'n storm in Suid-Afrika Hier bied ons 'n paar ware getuienisse van ons gegradueerdes. My beste handel tot op datum, Ek is nie seker of dit was beginners geluk, maar dit was omtrent 10 My naam is Bhadra Ranchib, ek is 'n dosent aan die Kaapse Skiereiland Universiteit van Tegnologie. Greg Secker 'n seminaar in Kaapstad in Julie. Ek het besluit om by te woon as ek altyd op soek na nuwe geleenthede. Onder die strategieë kennis Aksie leer is die spilpunte en die Inkomste Generators. Ek het konsekwent in te steek met hierdie nie. Dit pas in my rooster, ag geneem word dat ek voltyds werk, ek hou by die lang termyn ambagte. Dit is ek geneig om te doen in die oggend voor ek gaan werk, die enigste keer dat ek monitor ambagte in die aand. My beste handel tot op datum, Ek is nie seker of dit was beginners geluk, maar dit was omtrent 10. Dit is duidelik dat nadat dit afgegaan, gemiddeld ek doen tussen 1 en 2. Wat ek geleer het oor die kursus is om konsekwent te wees. Ek sê altyd vir mense net konsekwent wees, sy gaan om te bou met verloop van tyd. Dit mag dalk volgende maand nie, maar konsekwentheid bou opbrengste in die toekoms. Theres die navorsing, die diepte van die organisasie, die manier waarop die materiaal aangebied dis toeganklik, en as jy 'n probleem het Theres altyd iemand wat jou kan help Tot 'n paar jaar gelede was ek 'n Prokureur, ek was 'n voltydse Eiendom prokureur. Met die veranderende ekonomiese klimaat het ek besluit dit was 'n goeie tyd om te verlaat en vind ander vaardighede te slyp. Ive is op soek na 'n baie verskillende moontlikhede oor die afgelope vier jaar of so, en afgekom op handel oor twee maande gelede. Im handel Maandag tot Vrydag, meestal vroegoggend. Ek vind dat werk baie goed hier, as gevolg van die tyd verskil tussen die Verenigde Koninkryk en Suid-Afrika. Ek het kennis Aksie deur 'n vriend van my, wat aanbeveel ek gaan op die baan en uit te vind wat sy alles oor wat ek gedoen het. Ons is opgelei deur 'n wonderlike afrigter by kennis Aksie whod uit te kom van Londen, Tom Franklin. Hy was inspirerend, absoluut passievol oor wat hy doen. Ek het besluit dat handel was te opwindend om te ignoreer. Ek het die kursus bygewoon in die middel van Oktober, Ive been handel sedertdien vir sowat twee maande nou. Dit is nog steeds nuwe en Im kry om die sagteware te leer ken, maar ek het my voete nat geword het. My beste handel tot op datum 'n Inkomste Generator, lang verhandel op die Swissie, wat verlede week gebeur het. Ek uitgedruk die skerm en steek dit op die muur. Die beste deel vir my, om na die kennis om Aksie organisasie weet, het die ondersteuning was. Daarbenewens die navorsing, die diepte van die organisasie Theres, die manier waarop die materiaal aangebied dis toeganklik. En as jy 'n probleem Theres altyd iemand wat jou kan help. Die gevoel wat altyd Theres iemand wat jy kan vra of jy geïsoleerde of vas te voel, Theres altyd 'n antwoord. Ek hoop om finansiële onafhanklikheid te bereik. Ek is lief vir om onafhanklik te werk van iemand anders. Op my eie, die opstel van my eie raamwerk vir my sukses. En op grond van wat die bereiking van my eie finansiële onafhanklikheid. Hulle is 'n hoogs professionele organisasie en omdat hulle luister na ons terugvoer kry ek hulle is meer ernstig is oor wat hulle doen en die dienste wat hulle aanbied. Dit is my vierde kursus met kennis om aksie wat ek wil almal om te weet oor kennis beskik om aksie is dat hulle uiters professionele almal wat ons leer is baie bondige en duidelike in die onderrig van al die verskillende strategieë. Maar ook, kennis Aksie aandag aan die deur die afgevaardigdes ontvang kommentaar, vir example - Ek het gevind dat ek nie geweet hoe om die ETX ruimte gebruik en nou het 'n nuwe deel van die kursus is ingestel om werklik mense te leer baie spesifiek hoe om dit te gebruik. Ek het ook opgemerk dat kort nadat ek opgemerk dat die seminare is om te groot, weer kennis Aksie aandag en verkorte die klasgroottes maak die handel onderwysers meer toeganklik te maak. Hulle is 'n hoogs professionele organisasie en omdat hulle luister na ons terugvoer kry ek hulle is meer ernstig is oor wat hulle doen en die dienste wat hulle aanbied. Ive eintlik gevind dat die forex kursus baie nuttig en die materiaal is baie goed aangebied. Die aanbieders self altyd oop vir vrae en het baie geduldig. Hulle het verseker dat ons 'n baie goeie begrip van wat gaan aan in die werklike handel wêreld. Deur die bestudering van-formule-gedrewe strategieë, ek eintlik gevind dat ek 'n goeie begrip van hoe dit werk, en nou kan ek weet hoe om dit toe te pas ten einde suksesvol te wees in my eie lewe. Ek het kennis Aksie sodat ek kon verstaan ​​hoe om geldeenhede handel te dryf as 'n manier van aanvulling van my bestaande inkomste. Tot dusver het my opleiding deeglik uitgeklaar dinge, is dit vir ons sit net en in happiegrootte stukkies wat maklik geabsorbeer en sy kry meer opwindend as dit gepaard gaan. Ek sou absoluut beveel die forex kursus enigeen ondervra is dit 'n lewensveranderende ervaring. Im so opgewonde dat ek gryp die geleentheid om myself toe te rus met hierdie bykomende lewe gereedskap. Ek dink dit is belangrik om die bestuurder van jou eie lewe te wees en om ten volle bemagtig en ek glo onderneem hierdie kursus is die manier om dit te bereik. Na die neem van die forex kursus met kennis om aksie, wat werklik is stimulerend en baie encouraging - het ek besef dat handel is nie-staat vir die alledaagse persoon. As die aanbieders dit kan doen, kan ons dit doen. Kennis te Aksie Ltd 1ste Vloer, Konvensie Towers, hoek van Heerengracht en Coen Steytler, Kaapstad, 8001 Suid-Afrika kopieer 2016 Kennis tot aksie Ltd Disclaimer. Ons Seminars suiwer opvoedkundige aard. Ons moenie te adviseer oor of tip enige ambagte wat in enige seminaar. Alle ambagte gedemonstreer terwyl op kennis om aksies kursusse is vir opvoedkundige en illustrasie doeleindes. Hierdie produkte is nie geskik vir alle beleggers. Maak seker jy verstaan ​​die risiko's involved. Get vinnig ryk seminare op die proef gestel Met die ekonomie vas in die neerslagtig en werkloosheid hoog, advertensies wat beweer dat hy in staat wees om mense te leer hoe om te maak hul lot is steeds meer algemeen. Maar 'n paar wat die kursusse te neem is links teleurgesteld hul ervaring. Phil Kemp ondersoek een van die grootste verskaffers. As jy mik na niks, jy elke keer wen, verduidelik die jong handelaar, bafflingly - sy trui ingesteek agter 'n groot en blufferig ontwerper-etiket gordel. Ons vergader in die konferensie suite van 'n eksklusiewe hotel in Londen se Knightsbridge vir 'n gratis buitelandse valuta handel seminaar, en ons gids vertel ons dat Hy ons laat in op 'n paar van die geheime van hoe hy al sy geld gemaak. Ek het gedink dit sou 'n nuwe loopbaan, maar toe ek dit sien gebreke, het ek begin om te voel eintlik baie af Richard, wat betaal 19.000 vir 'n kennis Aksie kursus Die seminaar word gelei deur kennis Aksie (KTA), die breinkind van die sakeman Greg Secker. Dit beweer dat hy een van die grootste internasionale handelsmerke voorsiening van onderwys in buitelandse valuta en handel aandelemark, opleiding van meer as 100,000 mense in die laaste agt jaar wees. 'N Kollega en ek het gekom om die aanbieding te sien omdat ons klagtes gehoor van 'n paar natuurlik gegradueerdes oor die hoë koste en die soort opleiding wat hulle ontvang het. Na 'n kort inleiding tot die moets en donts van buitelandse valuta handel, word dit gou duidelik dat die twee uur talk ons ​​bygewoon het nie gaan genoeg wees. As ons wil hê om te leer hoe om ernstige geld te maak, gaan ons nodig het om te betaal vir meer opleiding. Ons vra net meer as 13.000 vir ons program, sodat sy nie vir almal, die aanbieder waarsku. Hy gaan voort: Maar dit is vir almal wat ernstig op soek na hul inkomste per week verhoog deur 'n ekstra groot sodat hulle hul werk kan gaan, sodat hulle finansieel onafhanklik kan raak en stuur die kinders om private skool volgende jaar. Leer die truuks van die handel Dit is die eerste wat ons gehoor het oor hoeveel die opleiding kan kos. Maar ons aspirant-handelaars sal leer die truuks van die handel van die mense wat ons vertel, is 'n paar van kennis om aksies top verdieners. Vind meer Luister na die volledige verslag op 5 lewe Ondersoek op BBC 5 lewe op Sondag 14 Oktober om 21:00 GMT of laai die program podcast. En ons is gerusgestel dat, deur te begin om handel te dryf met 5000 en tersydestelling net 'n uur-en-'n-halwe dag, ons kan die koste van die kursus binne die eerste ses maande herstel. Weg van die harde-sell van die seminaar, ons opgespoor 'n voormalige werknemer en het hom gevra oor hoe ervaar sommige van die opleiers was. Die kwalifikasie - as jy dit so kan noem 'n kwalifikasie - dat sommige van die afrigters het is om dit te doen kursusse by kennis Aksie hulself, sê John Wills, 'n voormalige afrigter wat vroeër vanjaar die besigheid verlaat. Wat beteken kennis Aksie te sê om dat ons nog nooit gelei enige kliënte te glo dat ons afrigters is afkomstig van die Stad, het gesê die maatskappy. Trouens, die skoonheid van die coaching program is dat ons afrigters is afkomstig van 'n menigte van bronne, insluitend, maar nie beperk tot, die Stad. Druk om te verkoop Wat is algemeen onder ons afrigtingspan is dat hulle almal suksesvolle handelaars op KTAs handel strategieë, wat is die belangrikste feit ons kliënte betaal vir. As dit was so maklik almal dit sou doen. Dit is baie riskant elektroniese roulette en jy kan uitkom gevang in sekondes. Justin Urquhart Stewart, Direkteur: Sewe Investment Management Voormalige afrigter John sê hy is deur die maatskappy aan kliënte as 'n gevorderde handel mentor, maar dat hy eintlik gekontrakteer as 'n verkoopskonsultant. En hy en sy mede-handelaars was onder kwaai druk om te verkoop. Sonder twyfel, die mentors en die afrigters doen gebruik hard verkope tegnieke om kliënte aan te moedig om meer geld te belê in kennis Aksie vir verdere onderwys, het hy verduidelik. Die afrigters en mentors is onder druk om meer kursusse en afrigting te verkoop op 'n gereelde basis. Baie hoë teikens gestel, sê John. Kennis te Aksie sê hulle wouldnt kommentaar op die besonderhede van enige verkope doelwitte, maar hulle sê hulle is baie algemeen om die oorgrote meerderheid van besighede. Image caption Sommige mense wat die vrye seminare by te woon is mislei deur die verkope tegnieke KTA gesê: Dit is 'n feit nie nadelig vir die gehalte van KTAs offer, op dieselfde manier as wat dit is nie te sê, regsfirmas met prokureurs faktuur teikens of FTSE 100 maatskappye met verkope werknemer teikens. Sommige van diegene wat die vrye seminare by te woon is mislei deur die verkope tegnieke. Ek is meegedeel oor hoe jou lewe kan verander word en daar was foto's van diamante, foto's van kontant, groot diamante, verduidelik Richard, een van kennis om aksies gegradueerdes, herinner aan sy tyd op 'n aanvanklike tweedaagse kursus. Hy het gevra dat ons sy regte naam te gebruik nie omdat hy nie die geval wil hê mense moet weet wat van hom geword het. Richard het om meer as 19.000 te betaal van 'n erfenis hy gelaat het. Hy gebruik die geld om die Unlimited Wealth kursus by kennis om aksies opleidingsentrum in Londen. Na vyf maande, het Richard nie 'n wins uit sy handel gemaak. Ek het gedink dit sou 'n nuwe loopbaan wees, maar toe ek dit sien gebreke, het ek begin om eintlik baie af voel, sê hy. Ek het gehoop dit gaan my lei in iets, of ten minste lei my in die lewe geroep selfonderhoudend en finansieel vry. Maar dit didnt. So was daar die paniek oor: wat moet ek doen wanneer aftrede gebeur Kennis om aksie te sê hulle het baie voorbeelde van suksesvolle kliënte, maar dat 'n suksesvolle vereis inspanning en dissipline met verloop van tyd te wees. Hulle sê 'n oorweldigende groot aantal van hulle gegradueerdes het 'n baie positiewe en verrykende ervaring gehad. Een so 'n tevrede kliënt is rekenmeester David Fisher, wat is die handel vir byna 'n jaar ná die voltooiing van een van KTAs buitelandse valuta kursusse. Hy sal nie sê hoeveel geld hy so ver as 'n handelaar gemaak het. Ek moet staatmaak op my ander bronne van inkomste totdat ek kry dit reg, sê hy, maar ek neem dit baie ernstig. Hy glo hy finansieel onafhanklik binne twee jaar kan word. Byna gratis Terug by die hotel in Knightsbridge, my kollega en ek is in geluk. Eerder as om te betaal die volle kursusfooi van 13000, kennis Aksie bereid is om net ses van ons die kans om deel te neem in 'n spesiale bemarking oefening om ons vordering in die loop van die jaar op te spoor bied. Gaan die kursusgelde subsidieer vir jou so, in wese, kry jy die loop byna kosteloos doen pretty much vandag, het hy vertel. Image caption Betting op wisselkoerse kan byna gratis vlugtige wees blyk te wees meer as 'n 1000 wees, maar ek nog steeds vang na die ander mense in die kamer, uitcheck die kompetisie vir een van daardie ses plekke. Teen hierdie tyd diegene van ons by die seminaar is die ontwikkeling van 'n ander houding teenoor die maak van geld en hoe maklik dit kan wees. Vroeër, het ons 'n video van die maatskappy se-straler opstel uitvoerende hoof, Greg Secker gekyk, blykbaar om 19.000 in net vier minute handel oor die valuta-markte. Daar was ook 'n video van hom handel van 'n helikopter hoog bo Londen as deel van 'n liefdadigheidsgeleentheid, vir geen oënskynlike rede. Maar is dit regtig so reguit-vorentoe as die video suggereer Trading deskundige Justin Urquhart Stewart, direkteur van Seven Investment Management sê weddenskappe op bewegings in wisselkoerse is berug vlugtige. Die meer kompleks as aandele, het hy 5 lewe Ondersoek. As dit was so maklik almal dit sou doen. Dit is baie riskant elektroniese roulette en jy kan uitkom gevang in sekondes. As 'n beginner isnt handel met 'n ware kenner hou hulle hand, hulle is geneig om die huis op te blaas, so doen kennis Aksie dat kundigheid Volgens sy webwerf, is die eienaar aangestel is as vise-president van die finansiële dienste maatskappy, Mellon Financial Corp deur die ouderdom van 25, waar hy gewerk het om 'n paar van die heel beste handelaars in die wêreld. Jy mag dalk dink dat suggereer dat hy 'n handelaar daar. Maar die bank, nou bekend as BNY Mellon, het aan die BBC gesê dat, terwyl mnr Secker n vise-president daar was, het hy eintlik gewerk het in hul IT-afdeling in buitelandse valuta bedrywighede, verslagdoening aan 'n senior bestuurder daar. Sodra meer, kennis Aksie vir ons gesê ons was spring na gevolgtrekkings. Mnr Secker het nooit gesê of geïmpliseer dat hy verhandel vir of teen Mellon, het gesê die maatskappy. Hy maak dit baie duidelik in al sy materiaal dat hy was hoof van e-handel vir handel en geleer om handel te dryf van sy handelaar kollegas. Dit is maklik om te sien waarom sommige mense sou wil koop in die droom die gratis seminare verkoop. Teen die einde van die aanbieding in Knightsbridge, die aspirant-handelaars is getoon dat 'n montage van foto's van ons jong gasheer by verskeie glansryke plekke regoor die wêreld. In een, is hy gesien deurdringende in 'n warm bad met 'n pragtige berg agtergrond in 'n ander hy is wedrenne Huskies in die Arktiese. Dit talm op die skerm distractingly vir die res van die voorlegging. Im 'n baie visuele persoon so ek wil foto's neem en kyk na foto's, en om myself in die foto, sê hy. As ek nie genoeg bewyse van sy rykdom, in 'n stil oomblik gesien het aan die einde wys hy 'n tydrenmotor buite die hotel geparkeer en vertel my dit is sy. Verskoon die vuil. Ek het dit op 'n saamtrek spoor gister. Vir my, helaas, geen vinnige motors gewag om my huis toe te versnel. Maar op die bus terug, ek het gewonder of enige van die gelukkige ses 'n plek sou hulself beter af na die kursus vind om geoffer te word. Of, soos sommige van die gegradueerdes nou hul stories te vertel, hulle kan ook klaar uit pocket. Greg Secker Review-My Vriende Experience nadat hy 3000 Op Greg Secker Net onlangs het ek lui een van my goeie vriende om te sien wat hy was tot. Hy het gesê hy het net bygewoon 'n betaalde seminaar met Greg Secker wat is die stigter van Knowlege tot aksie-'n forex onderwys firma. Ek kon hom vertel mate, jy gaan jou geld mors, moenie gaan nie, want al die inligting wat jy nodig het, is gratis beskikbaar op die internet, maar dit was te laat. Okinteresting, het ek gedink aan myself omdat Ive iewers gelees op die internet was dit baie duur. Hoeveel het jy betaal, het ek gevra. 3000 was die antwoord. Bloedige goedheid genadig my Is jy met behulp van die strategieë aangeleer in die seminaar / Natuurlik het ek hom gevra Ja, het hy gesê, ek het dit probeer en nie goed werk vir my so ek nie meer dit deur middel nie. Wel, na die gesprek, het ek besluit om my gedagtes op die goeie deel en slegte van die betaling vir forex kursusse en dinge soos dat wat jy sien online. Greg Secker-stigter van Knowlege tot aksie ek amper neem die dieselfde pad as my vriend, maar ek het iets anders. Dit was 'n soortgelyke pad Ek het amper toe ek 'n newbie forex handelaar en byna betaal 6000 vir 'n forex kursus (of homestudy kursus wat kom met 'n think bondel gids met gedrukte A4 papiere binne met honderde bladsye en kom met DVD's ens ). Die goeie ding vir my al was wat ek bygewoon het een van hul gratis aanlyn webinars (net deur sit in die gemak van my huis) en verstaan ​​wat min stukkies van die handel stelsel wat hulle gebruik. (Ek was 'n newbie destyds en het nie geweet veel en alles wat hulle sê nie gelyk soos heilige graal om Meit was oortuigend en vol sale plekke wat ek amper te uit my kredietkaart maar iets diep binne my het my gekeer om dit te doen wat) Die webinar was vry, maar dit was alles oor die bemarking van hul duur produk. Ek kon nie glo hoe hulle bemark hierdie homestudy natuurlik en mense vurk uit hul kredietkaarte en betaal 6000 reg teen die einde van die seminaar. As jy dink dit was gek, dit is nie. dit was geestelike Ek het die teenoorgestelde van wat die meerderheid het. Ek gebruik die sleutelwoorde wat ek gehoor het in die seminaar, getik in Google en lees alles oor wat hulle was in gesprek oor en uiteindelik uitgepluis het die meeste van die dinge wat hulle sê hulle ware gaan openbaar in die homestudy Natuurlik het ek myself gered 6000 (klop myself op die terug) jy sien, baie van hierdie duur forex kursusse en seminare is pretty much die gebruik wat vrylik beskikbaar is op die internet en laai jou stapelgek pryse om hierdie metodes aan jou openbaar. As my vriend my vertel het voordat hy betaal die fooie, sou ek hom oortuig het om nie te gaan. Nou, hy is waarskynlik besef hy is vermors 3000 vir niks plus die koste van die lugredery afgemerk plus hotel. Eerlik, ek dont 'n probleem met Greg Secker verkoop forex kursusse en seminarsgood op hom het. Maar die probleem wat ek het is die stapelgek en geestelike pryse vir daardie handel kursus wat hy vra. En ek dink dit is belaglik. En as jy begin handel forex, jy beter van om die geld in 'n lewendige handel rekening en leer uit die skool van harde stampe om 'n ware smaak van wat forex is te kry (en om geld te maak in forex is nie easyyou moet gedissiplineer word) en as hierdie mense wat al die geld betaal het hul huiswerk, kon hulle eintlik sien dat al die inligting wat hulle nodig het vrylik op die internet gevind word. Dit is net neem tyd vir jou om alles te kry en hang dit saam sodat jy sal verstaan. Nie ingewikkeld te alle My vriend het gesê daar was sowat 20-30 of so mense wat die seminaar bygewoon. Hy het vir my gesê hulle ook meestal ou mense, moontlik afgetredenes, op soek na 'n manier om geld te maak om hulle te onderhou vir die paar jaar wat hulle op aarde. Nou, dis tragies, isnt dit. Aan 3000 van ou mense Ernstig nou daaroor dink, dis 60000 inkomste net daar vir 20 betaal mense en dan vir 'n eendag seminaar En natuurlik Greg Secker doen 'n groot deel van hierdie soorte seminare per jaar. So kan jy die somme te doen. Dit dra by tot. Maar dude, 3000 vir 'n kursus / seminaar. Waar daardie inligting vrylik kan aanlyn gevind word. 'N Rukkie gelede, het ek hom gevra of hy besig was om enige vordering en raai wat glad nie. Hy het vir my gesê selfs hulle het 'n ander vlak van die kursus wat hy kan opgradeer, maar weet jy wat die koste is 15.000 freaking dollar (As ek onthou dat die syfer korrek). Man, daardie soort van geld is goed vir die opening van 'n handel rekening en as jy die prys aksie handel strategieë kan gebruik in hier. met behoorlike risikobestuur, kan jy dit in 6months verhoog tot 30.000 of so hoekom jy nooit moet aandag 3000 VIR 'N FOREX seminaar, kursus My vriend het om die kursus te gaan, geleer om die strategie Greg Secker geleer het en dit toegepas het en dit het nie werk vir hom. Op die ou end het hy eenvoudig op en begin handel met behulp van die prys aksie wat hy gevind is baie meer betroubaar as wat geleer is deur Greg Seckers Kennis tot aksie handel firma. Dont word ingesuig in die aankoop van duur forex kursusse, kan byna al die inligting wat jy nodig het vrylik aanlyn gevind word. Stap uit jou gat en doen jy eie huiswerk. Leer jouself, leer, YouTube, Theres baie van video's oor forex. Om geld te maak in forex, jy regtig nodig het om dit te doen: vind 'n eenvoudige en betroubare forex strategie Studie forex en en demo handel vir 'n rukkie totdat jy seker is live Fonds handel jou handel rekening met voldoende handel kapitaal en handel dit met is jou handel stelsel en jy moet 'n goeie risikobestuur praktyk in plek te hê, want jy jou rekening kan blaas as jy dit nie doen nie. Dis al wat dit isno duur sagteware, handel kursusse of seminare. 'N paar interessante resensies en artikels oor GREG SECKERS KNOWLEGE tot aksie handel firma Nog 'n man het 'n Greg Secker Review op die skakel hieronder: Hier is 'n ander een: Ek het vir kursusse of handel stelsels gewoonlik nie meer as 100 sodat ek kan leer of te sien dinge in ander betaal mense perspektief en ook verhoog my kennis en Ek dont gedagte om dit te doen. Niemand het my gedwing om dit te koop, maar die ding is hulle duurder was nie Van die kennis wat ek opgedoen het ek gebruik todayand my wete het toegeneem as gevolg daarvan. Maar Ek ken 'n handel stelsel of handel kursus of 'n handel sagteware is belaglik duur toe ek een sien. Ongelukkig het baie nuwe forex handelaars nie weet dit en hulle spandeer baie geld koop in hierdie dinge en keer dit nie werk nie, hulle spandeer 'n paar meer geld op 'n ander een, so as jy is newbie handelaar, moenie jaag in die koop van duur forex kursusse en seminare en forex softwareif jy doen, jy gaan weg deel met jou hard verdiende kontant en net om later besef dat jy het net geld spandeer op iets wat jy nooit gaan gebruik. Die internet is 'n massiewe biblioteek van handel stelsels en forex kursus waar jy kan navors gratis. Doen jou huiswerk en dont altyd op soek na die volgende blink voorwerp Theres geen heilige graal handel sagteware of handel strategie wat daar is, glo my as ek sê dit. As daar forex stelsels te koop daar buite of sagteware te koop, gaan koop hulle om jou nuuskierigheid te bevredig en miskien verhoog jou knowledgetheres geen probleem met dit nie, maar nooit spandeer meer as 500 te betaal vir 'n handel stelsel. Ek dink dis te veel. Uiteindelik sal jy gaan sit met n stelsel wat jy dalk sal hou van jou eie navorsing. Daar is baie forex strategieë wat werk gelys op hierdie webwerf, doen jou navorsing, probeer dit uit en gebruik dit wat jy wil. Sy heeltemal gratis. Meer inligting oor die prys aksie handel. Theres baie van die prys aksie handel strategieë hier so goed. Dink twee keer wanneer jy sien al hierdie duur forex seminare en kursusse. Onthou, Theres baie inligting oor forex gratis beskikbaar op die internet, hoekom cant jy dit leer jouself in plaas van die betaling van iemand 'n groot stuk van jou geld om jou te leer om te leer as jy dit doen vir gratis jouself Ten slotte, as jy wil betaal vir Greg Seckers forex kursus, dan doen dit. Jy kan iets leer. Nobodys stop jy. 3 CommentsKnowledge tot aksie Review - Getuigskrifte - Wat Gegradueerdes Sê Liewe Rob (Trader afrigter), wil ek 'n paar woorde oor my tyd sê aan kennis om aksie soos dit 'n baie interessante, uitdagende en lonende tyd vir my was. Eerste wil ek al die personeel bedank by kennis Aksie wat uitstekende gewees in elke opsig - hulle het 'n groot volharding, uiterste geduld en professionalisme getoon ten alle tye. Die kursus is baie goed deurdagte metodies in sy benadering en aanbieding regdeur. Jy geneem alhoewel elke deel stap vir stap totdat dit alles begin sin maak, en ek het gevind dat die wat dit alles bymekaar was die dae Een-tot-een-afrigting met Rob. Die sente al begin om een ​​druppel deur een totdat jy wonder hoekom dit so lank om dit te kry Ek sou die kursus vir enigiemand wat ernstig is oor handel Forex of effekte en aandele aanbeveel het nie. Jy moet 'n baie moeite gedoen, maar die beloning is meer as die moeite werd en die verskaffing van wat jy bereid is om te doen wat ek vol vertroue dat kennis om aksie sal jy kry 'n bevoegde handelaar wees sou wees nie. Chris P. - Julie 2011 - Per e-pos Kom saam na 'n gratis, geen verpligting Forex of Stock Market Seminaar Elke bied jou met 'n inleiding tot die reëls van die handel en handel strategieë - leer hoe 30 minute van die daaglikse handel kan help om jou sekondêre inkomste . Theres geen verpligting - net die geleentheid te spandeer 2 uur in die geselskap van handel professionele om te ontdek hoe hulle hul winste en leer hoe jy te kon. Vind jou naaste Free Seminaar Kennis resensies Aksie - Argief Autumn 2011 Jy kan handel aan die einde van die dag, kan jy handel voordat 'n normale werksdag, jy hoef nie om daar te wees vir ure My name Shirley mansor, Im uit Yorkshire en ek handel Forex. Ive net afgetree het uit 'n firma van Aandelemakelaars vir wie ek gewerk het vir 28 jaar. My neef in Egipte is op soek na forex en ek het myself belangstel. Ek het op die kennis om aksie seminaar en ek kon sien dat jy die werk in en dit kan werk vir jou. Jy kan handel aan die einde van die dag, kan jy handel voordat 'n normale werksdag, jy hoef nie om daar te wees vir ure. Dit beteken baie vir die handel afrigters handel hul eie geld te sien. Theyre doen wat theyre leer om te doen. En as hulle dit kan doen, kan jy dit doen. Jy moet net jouself toe te pas. Ek persoonlik dink jy so baie vir jou geld. Jy ons leer hoe om geld te maak en op so baie maniere. Wat ek gevind met kennis om aksie is dat jy die regte mense en dit is wat 'n beroep op my. Ek is baie tevrede met die Forex Natuurlik is dit net soveel meer as wat ek verwag om eerlik te wees en sy opwindende Ek het 'n paar ambagte vandag en hulle is op soek na 'n goeie amd dit kan wees 3 sodat dit nogal opwindend. Dit is 'n klomp geld. Ek persoonlik dink jy so baie vir jou geld. Jy ons leer hoe om geld te maak en op so baie maniere. Ek dink as iemand is gelukkig genoeg is om die kursus by te woon en as hulle die Unlimited Wealth kursus by te woon sy gaan geld goed bestee word. Dit is 'n moeilike tyd, maar forex nie die geval is getref resessie en ek dink dit is waarskynlik die mees voorpunt ding om in te wees, die mees opwindende ding. ID sê go for it. Almal is uniek hier, unieke karakters en hulle almal het hul eie manier van handel, hul eie metodes en dit is werklik opwindend. Die belangrikste ding is dat almal ondersteun jou. Daar is ander dinge aan die gang. Hulle doen dinge vir liefdadigheid en ek dink dit is fantasties. Ook sosiale geleenthede soos Ascot, so dit is 'n mooi manier om betrokke te wees op daardie vlak met almal en wys dat kennis tot aksie integriteit het 'omdat sy nie alles oor die maak van geld - dit maak wat jy dink oor die versorging van mense te en ek dink dit is 'n uitstekende. Kennis te Aksie Ltd 18 Quayside Lodge William Morris Way Londen SW6 2UZ Verenigde Koninkryk kopieer 2016 Kennis tot aksie Ltd Disclaimer. Ons Seminars suiwer opvoedkundige aard. Ons moenie te adviseer oor of tip enige ambagte wat in enige seminaar. Alle ambagte gedemonstreer terwyl op kennis om aksies kursusse is vir opvoedkundige en illustrasie doeleindes. Hierdie produkte is nie geskik vir alle beleggers. Maak asseblief seker dat jy die risiko's wat betrokke is verstaan.


No comments:

Post a Comment