Wednesday, October 19, 2016

Getoets tyd handel strategieë

Korrelasie: tyd getoets, hoogs suksesvolle handel strategie Lidmaatskap herroep geword Apr 2016 143 Posts Eerstens wil ek 'n paar woorde sê oor my. Ive is kyk na die VF vir 'n lang tyd en baie van inspirasie en interessante handel strategieë hier dat my handel geneem het om 'n heel nuwe vlak gevind het. Nou, na baie jare van die saak, Ive saamgestel die volledige en winsgewende handel stelsel wat ek wil deel met ander lesers. Ek hoop dat hierdie stelsel 'n ander dimensie aan jou handel: Wat is dit handel stelsel oor Aan die kern van hierdie stelsel is korrelasies sal toevoeg. Soos julle almal weet, ons handel op die Forex valuta pare, maw twee geldeenhede is altyd handel teen mekaar, soos die euro teen die Amerikaanse dollar, so ons handel euro / dollar. As jy handel dryf GBP / USD, dan is jy handel die Britse pond teenoor die Amerikaanse dollar. As jy dan 'n KOOP handel oop op GBP / USD, jy spekuleer oor die Britse pond versterk en die verswakking van die Amerikaanse dollar, en omgekeerd. Kom ons beweeg vorentoe. Die belangrikste Forex valuta is Amerikaanse dollar, omdat die Amerikaanse dollar rondom 85 van alle transaksies in Forex behels. Dit maak dit moontlik om te aanvaar dat, byvoorbeeld, euro / dollar en Britse pond / dollar sal die meeste van die tyd te skep soortgelyk bewegings omdat die Amerikaanse dollar het die meeste krag in die Forex mark. Aan die ander kant, byvoorbeeld, euro / dollar en USD / JPY moet altyd beweeg in die teenoorgestelde rigting. Dit is omdat wanneer die Amerikaanse dollar versterk dit sal 'n daling van EUR / USD, en die groei van die dollar / JPY veroorsaak. Dit is regtig gebeur, maar nie elke keer as die kern van hierdie stelsel is so 'n situasie wanneer ons sien afwykings en noodgevalle in twee geldeenhede, wat moet, wat gebaseer is op die beginsels van finansiële markte, beweeg óf presies dieselfde of heeltemal anders. Dit handel stelsel gebruik dus unieke geleenthede in die finansiële markte. In hierdie handel stelsel ons verskillende markte te vergelyk altyd een grafiek. Hier kan jy die aanwyser te laai na die MT4 verhandelingsplatform, sodat jy 'n ander mark toe te voeg tot 'n grafiek. Geldeenhede wat op dieselfde manier moet beweeg is: EUR / USD en GBP / USD EUR / USD en NZD / USD USD / CHF en USD / JPY AUD / USD en GBP / USD AUD / USD en EUR / USD geldeenhede wat moet skuif die teenoorgestelde manier is: euro / dollar en USD / CHF GBP / USD en USD / JPY GBP / USD en USD / CHF AUD / USD en USD / CAD AUD / USD en USD / JPY die hele punt is om te hou kyk na die bogenoemde aanwysers en sien die situasies wanneer byvoorbeeld die munt pare euro / dollar en Britse pond / dollar sal beweeg teen mekaar. Of, byvoorbeeld, wanneer GBP / USD en USD / JPY sal beweeg op dieselfde manier. Indien so 'n situasie gebeur, het ons twee opsies: Eerstens, kan ons spekuleer dat die euro / dollar en Britse pond / dollar na normaal terugkeer, maw dat 'n skêr tussen hierdie pare uitgesprei weer gesluit sal wees. Tweedens, as euro / dollar styg en GBP / USD af, dit sal grootliks vermeerder die euro / GBP. Aan die ander kant, wanneer euro / dollar daal en GBP / USD op, dan EUR / GBP sal swaar val. Die rede hiervoor is eenvoudig - wanneer euro / dollar daal, beteken dit dat die Amerikaanse dollar versterk en Euro verswak, en wanneer GBP / USD styg, beteken dit dat die Britse pond is versterk, so natuurlik EUR / GBP moet swaar val. So, die tweede opsie is om te koop of te verkoop 'n alternatief - dit wil sê kruis munt pare sonder die Amerikaanse dollar. Die tabel hieronder sal jy die beginsels van die munt pare beweeg baie goed gedien wys. Deur te kyk na die verband tussen verskeie geldeenhede jy sal vermy opening dieselfde ambagte op geldeenheid pare wat saam korreleer. Hierdie ambagte sal onnodig die risiko verhoog. As jy was om euro / dollar en ook GBP / USD te koop, dan is die meeste van die tyd beide ambagte sal eindig by die keerverlies of Wins-teiken, net asof jy na euro / dollar en verkoop van dollar / JPY KOOP. Terselfdertyd, te danke aan korrelasies sal jy 'n goeie uitsig oor die algehele beweeg op die finansiële markte te kry. Eenvoudig gestel jou keerverlies bo of onder die laaste swaai bo die opvallendste maksimum of onder die mees opvallende minimum van huidige mark beweging. Dan naby winste hetsy deur RRR (risiko beloning verhouding) 1: 2 of naby ambagte in winste wanneer beide munt pare sal terugkeer na normaal. Op die top van alles, as jy 'n goeie geld bestuurstelsel voeg, dan sal al hierdie sal 'n hoogs robuuste handel stelsel te skep. Eerstens Ek wil graag 'n paar woorde sê oor my. Ive is kyk na die VF vir 'n lang tyd en baie van inspirasie en interessante handel strategieë hier dat my handel geneem het om 'n heel nuwe vlak gevind het. Nou, na baie jare van die saak, ive saamgestel die volledige en winsgewende handel stelsel wat ek wil deel met ander lesers. Ek hoop dat hierdie stelsel 'n ander dimensie aan jou handel: Wat is dit handel stelsel oor Aan die kern van hierdie stelsel is korrelasies sal toevoeg. Soos julle almal weet, ons handel oor forex geldeenheid pare. hi hoe gaan dit vergelyk relatiewe prys variasie nie prys variasie. Hey man GEBRUIK Pclose - P vorige noue gedeel deur P vorige noue jy kan naby verander deur enige ander opsie oop, hoë. dit sal meer maklik wees op 'n grafiek die kombinasie van verskeie pare en sy vergelykbare sulke aanduiding dat verskeie grafiek relatiewe prys variasie op dieselfde grafiek sal vertoon sal nuttig wees in die vind van gemeenskaplike gedrag tussen sommige pare in verskillende sessies van 'n verhandeling dag in werklikheid om te sit ons sal besluite oor elke gedrag wat ons O spoor te maak, ek het dit. Ongelukkig het ek net die EX4 weergawe en ek weet nie hoe om te werk met die mql4 kode. Miskien 'n paar kodeerder hier by VF kon dit probeer. Nice draad Cooper. As jy dit nie verstand id graag 'n aanduiding ek nou net gedoen het met betrekking tot die tabel wat jy gedeel op die eerste post deel. Sy soos joune Fx korrelasie aanwyser. Maar dit sal 'n lyn grafiek in plaas van kerse komplot om die grafiek skoner te maak. Dit sal outomaties plot die twee munt pare wat verband hou met die kruis (met hul name en kleure op die boonste linker hoek). Natuurlik sal dit nie werk nie op ander geldeenheid pare (met dollar). Cool - dankie vir die deel ek graag die aanwyser. Ek dink egter dat dit belangrik is om die kerse te sien as daar is dikwels 'n verskil te maak in die vorm van kerse, en dit is interessant om dit te sien. Miskien 'n paar ander kleur instelling van die aanwyser wat ek gepos meer celarer kan wees. Maar dankie vir die deel van O, ek het dit. Ongelukkig het ek net die EX4 weergawe en ek weet nie hoe om te werk met die mql4 kode. Miskien 'n paar kodeerder hier by VF kon dit probeer. Ek het 'n bietjie werk op Korrelasie Divergensie 'n ruk gelede op die robots Lab (post209 (www. forexfactory / showthreadp7971234post7971234), post226 (www. forexfactory / showthreadp7972092post7972092), post233 (www. forexfactory / showthreadp7973527post7973527)). Ek het om dit te maak oor MT5 om voorsiening te maak vir 'n multi-pair terug toets. Ek sien potensiaal, en ek sal probeer om 'n MT4 weergawe maak vir vorentoe toets toe ek het 'n paar vrye tyd. As geleentheid nie die geval klop, bou 'n deur. Hi Cooper, het ek 'n paar werk op Korrelasie Divergensie 'n ruk gelede op die robots Lab (post209 (www. forexfactory / showthreadp7971234post7971234), post226 (www. forexfactory / showthreadp7972092post7972092), post233 (www. forexfactory / showthreadp7973527post7973527)). Ek het om dit te maak oor MT5 om voorsiening te maak vir 'n multi-pair terug toets. Ek sien potensiaal, en ek sal probeer om 'n MT4 weergawe maak vir vorentoe toets toe ek het 'n paar vrye tyd. Ek dink jy is aan die regterkant. Cool - wat 'n groot klanke Ek is gretig om die MT4 weergawe te sien of dit moontlik sou wees. In die tussentyd sal ek probeer om 'n blik op jou werk op korrelasies in die MT5 neem. Dankie Nice draad Cooper. As jy dit nie verstand id graag 'n aanduiding ek nou net gedoen het met betrekking tot die tabel wat jy gedeel op die eerste post deel. Sy soos joune Fx korrelasie aanwyser. Maar dit sal 'n lyn grafiek in plaas van kerse komplot om die grafiek skoner te maak. Dit sal outomaties plot die twee munt pare wat verband hou met die kruis (met hul name en kleure op die boonste linker hoek). Natuurlik sal dit nie werk nie op ander geldeenheid pare (met dollar). Ek hou van die idee van hierdie aanwyser, maar is nie in staat om dit te gebruik as gevolg van my makelaar met 'n agtervoegsel Natuurlik - hier is 'n lekker een. GBP / USD afgegaan, maar euro / dollar steeds holded en verskuif bietjie op. Dit beteken swak pond en 'n sterk euro. So het ek 'n lang op EUR / GBP. Ek sal meer voorbeelde plaas so gou as moontlik. 8203Thanks vir jou antwoord. Ek het geen ondervinding in hierdie soort van handel vandaar my volgende vraag. Sou dit dan nie wys wees om die EURGBP plaas bo-op die ander twee geldeenhede (oorvleuel) om 'n beter vertoning Ook kan jy aandui waar jy die sneller getrek vir jou EURGBP lank Dankie vir die deel. Nooit ooit Gee UpForex handel strategieë Ons sal neem jou Trading na die volgende vlak Leer om konsekwent wins genereer Fast. Met behulp van ons bewese Kandelaar Patrone Die TradeForex4Profit System sit jy volkome in beheer jy gaan om dit Exclusive Forex Trading System 'N paar voordele van lidmaatskap by ons Video Voorstelling Kursus Liefde - Jy sal leer om hierdie stelsel te handel deur middel van gedetailleerde video aanbiedings wat sal neem jou stap vir stap vir stap deur die leerproses te verduidelik presies hoe dit bewys stelsel werk. Twitter - 'N paar keer deur die week ons ​​stuur 'n tweet (via Twitter) met ons presiese inskrywings. Dit laat jou toe om te volg saam en leer die stelsel in reële tyd Daarbenewens het ons dikwels tweet oor die komende ambagte sowel. W eek ly Review Video - Weeklikse hersiening video's sal elkeen van ons posisies te verduidelik vir die voorafgaande week op beide die daaglikse en 4 uur tydraamwerk vir al 21 pare ons handel. Verder bespreek ons ​​komende ambagte. Die Sewe Heilige Patrone - Hier is die sewe patrone wat jy gesien het bespreek op ons YouTube-kanaal in die fynste besonderhede. Behoorlike Chart Opstel - Leer hoe om die opstel van jou Meta Trader kaarte presies soos ons s'n. Dit laat jou toe om die markte in verskeie tydraamwerke vinnig en doeltreffend te kyk. Sy meer as 'n Fibonacci Tool - Leer presies hoe om die opstel van die Fibonacci-instrument en omskep dit in 'n fantastiese meting instrument. Met hierdie hulpmiddel kan jy maklik inskrywings te bereken, stop verliese en neem wins teikens. Die Ware Metode vlakke Vind - Hier is die regte manier om vinnig en doeltreffend te sleutel vlakke op te spoor in die Forex mark. Risiko / beloning is 90 van die wet - Ons sal jou wys nie net hoe om die behoorlike risiko teen beloning ambagte te bereken, maar ook hoe om 'n stelsel waar elke handel dieselfde geldwaarde sal op jou rekening te bou, ongeag die stop verlies grootte. Dit is die sleutel tot 'n suksesvolle handel plan. Stel die Behoorlike Stop Loss - Elke posisie het 'n stop verlies en neem wins teiken. Die TradeForex4profit stelsel ambagte vir 2-1 risiko teen beloning. Voortgesette leer - Ons leer jou stap vir stap hoe om ons metode handel VIA uur na uur van video-opleiding sowel as voortgesette leer elke week met die weeklikse handel video's. Lidmaatskap Vrae - Geniet ons nuwe gebied waar ons beantwoord lid vrae via video reaksie. Dit laat al die lede om voordeel te trek uit mekaar se vrae. Totaal Wins tot op datum - Die 4 uur tydraamwerk is tans 1314 Return on investment tot op datum en die Daily tydraamwerk is tans 240 Opbrengs op belegging jaar na date. Time Getoets Trading Wenke, Mei 158230 Suksesvolle handelaars ondersoek die huidige marktoestande te vas te stel of hulle lomp, lomp, of 'n verhandeling reeks omgewing. Handelaars kan bepaal watter een van die drie vorme van die mark is tans in deur te kyk na 'n daaglikse grafiek van die mark aksie oor die afgelope jaar, met behulp van die 5X20 bewegende gemiddelde filter, of deur tendenslyn ontleding. Ek gebruik elk van hierdie tegnieke vir my eie handel, en die ontleding en handel Opstellings publiseer in die tydige Trades Brief. Na die bepaling van die huidige markomgewing, kan handelaars die gereedskap van die handel tool box hul wat die beste presteer in die huidige omstandighede te kies. Na verskeie handel gereedskap wat versigtig getoets en ontleed in elk van die groot marktoestande is 'n belangrike deel van 'n suksesvolle handel. As jy handel dieselfde instrument al die tyd, of nie aan te pas by veranderende marktoestande, kan jy baie oefening te oefen tot stilstand kom. Terugsakkings is een van die brood en botter tegnieke van handel omdat hulle dikwels voorkom en kan gevind word in die meeste marktoestande. Die meeste handelaars moet meer as een nadeel stelsel het in hul handel tool box. Daar is interessante nadeel stelsels gebaseer op die persentasie van retracement, terugsakkings te sleutel bewegende gemiddeldes, terugsakkings vir 'n spesifieke aantal dae, en terugsakkings met spesifieke volume patrone. Spesifieke nadeel tegnieke en inligting oor hoe hulle presteer in verskillende marktoestande word in Hoe om Neem Geld uit die markte. Die boek toon ook spesifieke tegnieke vir die aanpassing van handel strategieë en tegnieke om die huidige marktoestande. Benewens aan te pas by die huidige marktoestande met behulp van die gepaste gereedskap van die handel tool box is daar verskeie praktiese aspekte van die saak wat handelaars moet bemeester. Moet nooit 'n posisie sonder 'n plan vir die verlaat van die posisie. As jy nie weet waar om te uit 'n posisie wat jy moet dit nie ingaan in die eerste plek te kry. In swing handel rame tyd aandele dikwels hardloop na die volgende weerstand of ondersteuning vlak en dan stalletjie. Voorrade selde bly buite die Bollinger bands vir 'n lang, sodat wanneer 'n posisie the Bands bereik is dit dikwels 'n goeie plek om te kyk na winsneming, veral in die handel reeks omgewings. Daar is gewoonlik nie nodig om te jaag in wanneer die markte veranderinge tendens. Enige tendens werd handel is dit nie nodig om in te wees op die eerste dag, per definisie. Maak seker dat jou posisie sizing is so dat as al jou huidige posisies is gestop daarop dat die totale verlies is iets wat nog gemaklik. Dit gebeur van tyd tot tyd, wat dit nie sal dit nie verander nie. Wees voorbereid deur gebruik te maak van sinvolle posisie groottes. kennisbasis Tik jou vraag in die soekkassie of verken die ondersteuning kategorieë below. Time Getoets Trading wenke, Augustus 298230 By 'n onlangse handel konferensie verskeie handelaars was in gesprek oor afrit strategieë by die middagete en een opgemerk dat hy graag posisies vir sowat 'n hou week. Toe hy gevra is waarom, het hy geen rede vir die besluit is dit net reg gevoel om hom. Handel oor wenke, emosies, of wat voel net reg is onwaarskynlik dat 'n goeie langtermyn resultate te lewer. Trading moet gebaseer wees op die noukeurige ontleding en toetsing van elke handel stelsel wat 'n handelaar gebruik. Toets nie uit te skakel risiko of waarborg resultate, maar dit kan jou help om 'n goeie idee van hoe 'n stelsel eintlik presteer gee. In die handel reeks mark omgewings oor die algemeen het ek 'n posisie te verlaat indien die voorraad benaderings die boonste Bollinger Band of 'n horisontale weerstand punt. Ek wil nie om uit te hou vir die laaste sent, ek wil neem winste as die voorraad benaderings weerstand. In 'n verhandeling reeks mark dit is oor die algemeen beter te vroeg as te laat uit te kry. Dit is moeilik om te breek neem winste gaan. Per definisie die mark terug op gewoonlik op weerstand. As die mark terug op gewoonlik van weerstand dan wil ek wees uit die posisie voor dit en gebruik die fondse vir 'n ander handel wat net is verwek en begin sy hardloop. Uiteindelik byna al weerstand gebied is gebreek, maar as die voorraad terug op gewoonlik op weerstand dan wil ek om te gaan met die kans en word geposisioneer om voordeel te trek indien die voorraad doen die normale ding en vertel. As dit nie ingegaan het ek my wins en kan dit gebruik in 'n nuwe handelsmerk. As die voorraad bo weerstand breek ek nog my wins en kan nog 'n ander handel te neem. Uit 'n risikobestuur oogpunt is ek beter af die winste geneem het. Ek is altyd probeer om myself te posisioneer om voordeel te trek indien die mark en my poste te doen die gewone ding. Wanneer iets vreemds gebeur kan ek 'n paar dollar verloor, maar per definisie ongewone dinge nie dikwels gebeur nie. Een van die sleutels tot die verhandeling is om te leer wat gebeur gewoonlik in 'n gegewe situasie en dan word geposisioneer om voordeel te trek as dit nie. Die suksesvolle handelaar het 'n tool box met 'n verskeidenheid van handel gereedskap vir gebruik in verskillende marktoestande. Die handelaar, soos die timmerman, moet verder gaan as net die verkryging van die gereedskap. Handelaars moet verstaan ​​wat instrument om te gebruik vir 'n spesifieke taak, en het 'n duidelike begrip van hoe die program werk, en wat kan en kan nie gedoen word met dit. Ek het op groot skaal getoets verskeie handel stelsels, die resultate van hierdie toets op spesifieke handel handel gereedskap uiteengesit in Hoe om Neem Geld uit die markte, en Geld-Making Kandelaar Patrone. Die toetsproses help ons verstaan ​​hoe aandele gewoonlik gedra na die vorming van 'n spesifieke patroon soos dat hulle buite die Bollinger Bands, wat sterk verspreiding of opeenhoping, of terug te trek of retracing tydens 'n tendens. Verstaan ​​wat 'n voorraad is die meeste geneig om te doen vorm die begin van 'n handel strategie. Trading sonder hierdie inligting is om onbekende risiko's. kennisbasis Tik jou vraag in die soekkassie of verken die ondersteuning kategorieë below. A Tyd getoets Trading Strategie Beleggers wat verkies om hul eie navorsing te doen, en kies die blok gesit wat hulle glo is gereed om sterre opbrengste te lewer, in die gesig staar 'n uitdagende taak . Hoe kan jy bepaal watter een van die 10,000 aandele wat beskikbaar is in die VSA is die meeste geneig om te die res van die mark te presteer Een manier om hierdie uitdaging te benader is deur die gebruik van skerms uit 10,000 kandidate uit te filtreer die swakker aandele en kook die lys , om 'n meer hanteerbare lys van net 7. Ive is om dit te doen vir kliënte sedert 2005. Hier is hoe dit werk. Fundamentele ontleding kyk na die relatiewe waardasie en toekomstige verdienstegroei vir 'n voorraad. Tegniese ontleding, aan die ander kant, toon die vraag na 'n voorraad en hoe die voorraad is die handel in die verlede. Beleggers gewoonlik val in een van hierdie twee kampe, en wy die meeste van hul navorsing pogings om óf Fundamentele statistieke of tegniese veranderinge. Hoekom nie gebruik beide op dieselfde tyd My strategie lyk vir aandele wat beide fundamentele en tegniese skerms slaag. Jy kan dit beskryf as momentum teen 'n billike prys. Die Metodologie Begin met 'n heelal van ongeveer 10,000 aandele, die eerste stap is om te kyk vir dié aandele wat vaste beginsels het. Ek 'n paar skerms wat kyk na die fundamentele statistieke soos waardasie, verdienstegroei, en winsmarges te pas. Ek het toe die resultate in 'n enkele fundamentele graad van 'n deur F. Slegs aandele met 'n fundamentele graad van A of B te konsolideer mag verby hierdie hindernis. Vir waardasie statistieke kyk ek na verhoudings, soos prys / verkope, prys / boekwaarde, en prys / verdienste. Deur dit te vergelyk elke voorraaditem sy bedryf eweknieë, ek aanvaar slegs diegene wat onder die mediaan. Met ander woorde, hulle is relatief goedkoop. Volgende Ek het 'n skerm wat lyk vir verwagte verdienstegroei oor die volgende jaar. Kwalifiserende aandele sal verdienste en inkomste groei skattings wat bo die mediaan vir hul onderskeie bedrywe het. Die skerm vir winsgewendheid sluit statistieke soos opbrengs op ekwiteit, die verbetering van marges en verdienste gehalte en volhoubaarheid. Na al die fundamentele skerms hardloop, is die heelal van kandidate verminder van 10.000 tot ongeveer 2500. Die eerste tegniese skerm kyk na handel volume. Ek wil om seker te maak dat die finale lys van kandidate genoeg daaglikse handel volume van 'n buy einde van 10,000 aandele ondersteun sonder om te veel aandag. Volgende Ek kyk vir aandele met steeds toenemende handel volume oor die afgelope drie weke. Dit dui daarop dat algemene belangstelling in die voorraad eerder toeneem as afneem. Dit bied ook 'n aanduiding van die toenemende institusionele koop in die voorraad. Hierdie skerms verminder die lys van kandidate uit 2500 tot ongeveer 700. Die finale stap is om te kyk na die prys geskiedenis van hierdie aandele. Die volgende stel skerms kyk na die prys aksie. Eerstens, ek dink net aandele wat verhandel bo sekere bewegende gemiddeldes. Die 10 dae bewegende gemiddelde moet wees bo die 50 dae - bewegende gemiddelde. Die huidige prys moet wees bo die 50 dae - bewegende gemiddelde. Die 50 dae bewegende gemiddelde moet wees bo die 200 dae - bewegende gemiddelde. Hierdie prys skerms verminder die aantal kandidate uit 700 tot ongeveer 150. Die finale skerm kyk na die sektor (met behulp van die 11 primêre sektore van die SampP 500) en die bedryf groep dat hierdie 150 kandidate in. Ek skerm uit enige voorraad wat is in 'n sektor of 'n bedryf wat op die afname. Die rede hiervoor is dat as gevolg van die verspreiding van die indeks ETF en sektor rotasie strategieë, aandele het 'n sterk neiging om handel te dryf in lyn (hoë korrelasie) met die groep en sektor dat hulle deel is van. Selfs 'n goedkoop voorraad met 'n goeie tegniese sterkte kan af getrek word uit hoofde van die maatskappy dit hou. Na al die skerms is hardloop, die lys van kandidate is af na net 7 name. Hier is die 7 name wat deur die mees onlangse keuringsproses gekom. Hoe om die Strategie Handel Daar is twee weergawes van die handel strategie. Die mees aktiewe is die 1-week hou tydperk. Baie min van my kliënte het die tyd of geduld te verbind tot 'n handel regime wat hierdie aktief is. Die ander weergawe is die 4-week hou tydperk. Hierdie weergawe is makliker om te bestuur, minder tydrowend, en goedkoper om te implementeer as die 1-week weergawe. Die resultate van die strategie hieronder is vir die 4-week hou tydperk weergawe. Versoeke vir die resultate van die 1-week weergawe kan verkry word deur die stuur van 'n e-pos aan infozeninvestor. org met die onderwerp te reël Weeklikse Trading. Batetoewysing en herbalansering Alle aandele gekoop met 'n gelyke hoeveelheid dollar. Aan die einde van elke 4 weke hou tydperk, is die strategie herbalanseer, die behoud van die aandele wat gekwalifiseer bly, die verkoop van die aandele wat nie meer in aanmerking kom, en dit te vervang met 'n nuwe blok gesit wat in aanmerking kom. Die resultate oor die afgelope 16 jaar (2000 8211 2015), het hierdie dubbele-skerm strategie 'n gemiddelde jaarlikse opbrengs van 28,6 geproduseer. Die tabel hieronder toon die opbrengs vir elke jaar.


No comments:

Post a Comment