Monday, October 10, 2016

Fxglory forex makelaar

FXGlory - Review Gestig in 2011, FxGlory is 'n toonaangewende internasionale aanlyn makelaar wat gebaseer is in die Verenigde Arabiese Emirate (U. A.E) en gereguleer word deur die Departement van Ekonomiese Ontwikkeling (DED) in Dubai. Die makelaar hou ook takke in Tbilisi, Georgië en Plovdiv City, Bulgarye. Hoewel hulle relatief nuut in die aanlyn handel bedryf beskou, is FxGlory goed bekend onder handelaars soos hulle dit baie maklik vir handelaars om 'n handel rekening en handel oop te maak met hulle gesluit was. Byvoorbeeld, die minimum deposito vereiste is slegs 1 / - en die hefboom wat hulle aangebied is die hoogste in die bedryf op 1: 3000. Vir toegang tot die finansiële markte, FxGlory bied hul handelaars die gebruik van die gewilde en kragtige Meta Trader 4 (MT4) platform. Gesofistikeerde en tog veelsydige, is die MT4 platform ten volle toegerus met al die nodige gereedskap vir handelaars om handel te dryf in die CFD's, forex en futures markte. Nog 'n groot funksie oor die MT4 platform is die feit dat dit toelaat dat handelaars om te skep en instel hul verhandelingsplatform vir outomatiese handel met deskundige adviseurs (EAS). Vir hul voordele van hul handelaars, het FxGlory ook voorsien mobiele weergawes van die MT4 platform so hul handelaars nie beperk tot net die handel van hul rekenaars. Ten slotte, is verhandel teen FxGlory eenvoudiger met die inlywing van een kliek Trading in die MT4 platform gemaak. Met hierdie funksie, kan handelaars nou hul ambagte te voer met die minimale bedrag van stappe. Met betrekking tot handel rekening tipes, FxGlory verskaf slegs twee tipes handel rekening, beginner rekeninge en professionele rekeninge. Opening van 'n lewendige handel rekening is 'n eenvoudige proses en vereis slegs 'n teken minimum deposito van 1 / - (beginner rekening) te kry die bal aan die rol. Vir handelaars wat wil handel gebaseer op die Islamitiese sjaria beginsels, kan hulle kies vir die omruil gratis rekening wat nie die geval aangaan enige roll rente op oornag posisies. Een ding oor FxGlory wat maak hulle staan ​​uit al die ander makelaars in die bedryf is die verhouding van die hefboom wat hulle aan hul handelaars. 3000: Vir die handel rekeninge met minder as 999 in deposito's, kan handelaars hul hefboom vlak 1 uiteengesit. Met hierdie astronomiese vlak van hefboom, FxGlory werklik gehelp om nuwe geleenthede vir kleinskaalse handelaars skep. Soos vir die befondsing van die handel rekening, FxGlory verskaf ook hul handelaars met talle opsies. Sommige van die opsies sluit in: amp Kommissie Spreads Met betrekking tot die versprei betaalbaar, word hulle vaste en begin van 2 pitte vir hoofvakke soos die euro / dollar. Die goeie ding omtrent vaste versprei, is die feit dat jy altyd weet hoeveel die koste van jou transaksies sou wees sonder om te bekommer oor vlugtige marktoestande hulle verbreding. Kliënt ondersteuning aan FxGlory word op 'n 24/5 basis. Om in kontak met die veeltalige ondersteuning span is maklik, want daar is 'n paar maniere om hulle te kontak. Handelaars kan 'n oproep terug te vra of bel die ondersteuning span direk deur live chat of die deur die telefoon. Alternatiewelik kan hulle ook e-pos die ondersteuning span vir hulp. Soos vir die betroubaarheid van FxGlory, hoef handelaars nie onnodig bekommerd wees as FxGlory word gereguleer deur die Departement van Ekonomiese Ontwikkeling (DED) van U. A.E. Sedert 2011, het hulle reeds uitgebrei hul sakebedrywighede van die Midde-Ooste na Europa bedek met die vestiging van twee satelliet kantore in Georgië en Bulgarye. Met die huidige tempo van uitbreiding, kan ons verwag om te sien meer satellietkantore knal oor die hele wêreld gou. DED Gereguleerde Broker Uiters lae minimum deposito van 1 / - Hoë 1: 3000 hefboom verhouding Betroubare MT4 platform Verskeie Deposito Metodes verskaf Bonus vir elke deposito outomaties Geen alternatiewe verhandelingsplatform Geen scalping Slegs 'n paar gebiede wat toegelaat Terwyl FxGlory net om vir die laaste 3 tot was 4 jaar, daar is geen ontken die feit dat dit vinnig gegroei. Die maatskappy het erken dat hierdie vinnige groei was grootliks te danke hul filosofie van aandag te skenk aan wat hul kliënte se behoeftes is en bedien dit met professionaliteit. Met 'n lae koste aanloop en 'n span kundiges op die hand om 'n hoë gehalte kliëntediens te verseker, moet nuwe handelaars ernstig oorweeg om die ondertekening van FxGlory. FX Ryk - Die maatskappy, werknemers, filiale en geassosieerdes, is nie aanspreeklik nie, en hulle gesamentlik of afsonderlik aanspreeklik gehou word vir enige verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting wat op hierdie webwerf. Die inligting vervat in hierdie webwerf data is nie noodwendig wat in real-time of is dit noodwendig akkuraat nie. FX Ryk kan vergoeding ontvang van die maatskappye wat op die netwerk. Alle pryse hierin word deur die mark makers en nie deur die uitruil. As sodanig pryse nie akkuraat kan wees en hulle mag verskil van die werklike markprys. FX Ryk dra geen verantwoordelikheid vir enige handel verliese jy dalk aangaan as gevolg van die gebruik van enige inligting binne die FX Ryk. FX Ryk 2016 Gaan jou e-pos 'n aktivering skakel gestuur na jou e-pos. Jy sal begin om e-pos net na die aktiveer van jou account. FXGlory - Oorsig FX Ryk - Die maatskappy, werknemers, filiale en geassosieerdes, is nie aanspreeklik nie, en hulle gesamentlik of afsonderlik aanspreeklik gehou word vir enige verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting verskaf op hierdie webwerf. Die inligting vervat in hierdie webwerf data is nie noodwendig wat in real-time of is dit noodwendig akkuraat nie. FX Ryk kan vergoeding ontvang van die maatskappye wat op die netwerk. Alle pryse hierin word deur die mark makers en nie deur die uitruil. As sodanig pryse nie akkuraat kan wees en hulle mag verskil van die werklike markprys. FX Ryk dra geen verantwoordelikheid vir enige handel verliese jy dalk aangaan as gevolg van die gebruik van enige inligting binne die FX Ryk. FX Ryk 2016 Gaan jou e-pos 'n aktivering skakel gestuur na jou e-pos. Jy sal begin om e-pos net na die aktiveer van jou account. FxGlory resensie Alessandro 2 jaar gelede bedrogspul FxGlory is regtig bedrogspul, want as jy wins maak, hulle verskonings uitdink vir nie betaal nie. Byvoorbeeld Fxglory gesteel my 25000 want hulle ongeskik my rekening met die verskoning wat ek gemaak het die deposito met Liberty Reserve, wat nou nie meer bestaan ​​nie. Die waarheid is dat ek die deposito met Liberty Reserve op die 2012/06/13 en op 2012/06/20 so het hulle my geld geneem en dit in hul bank meer as 1 jaar gelede, toe Liberty Reserve goed was. Ek opgedoen my balans met die ambagte met handel in die mark. Ek het die screen shot van die deposito met Liberty Reserve, en al hulle posse vir die Daily Bevestiging van al my Geslote Transaksies en Open ambagte. Magdy 1 jaar gelede bedrogspul Ek open 'n rekening en deposito 4k in 3 beurte elke keer as ek verloor in die 4de deposito ek verdubbel my rekening 2 keer en versoek om 'n onttrekking hulle neem my aanvanklike deposito met winste en geblokkeer my rekening Kiren 1 jaar gelede bedrogspul Daar is slegte makelaar het ek opgelet dat in swaar handelsure het hulle 'n vertraagde in uitvoering ambagte. geen handel gereedskap, verskriklike uitvoering en ondersteuning terugvoer is te sleg nie. Ebrahim Hassan 1 jaar gelede bedrogspul rekeningnommer 21323 Ebrahim Hassan ek sal jou vertel oor my groot probleem met die scammer fxglory op die vierde van Augustus 2014 het ek besluit om my rekening by (1216) hulle het (608) as bonus 50 ook hulle het deponeer (220) as eerste deposito bevordering ek verhandel op GBP / USD koop van 'n i verlore almal van hulle (2014/12/08) Ek deponeer 1500 en neem 750 as 50 bonus i verhandel op GBP / USD verkoop volle marge Ek bied hulle almal ( 14/8/2014) Ek deponeer 2000 en neem 1000 as 50 bonus i verhandel op GBP / USD aankope deur 6 standaard baie ek maak wins in die handel (2229,90) die balans geword 4169,90 Ek onttrek 2229 en verhandel op euro / dollar ook deur die 6 STANDARD Lot en ook die ambagte maak die wins en my balans sonder bonus geword (4154,11) Ek het 'n onttrekking versoek hier is die probleem wat hulle versoek verwerp en stuur 'n e-pos vir my (Geagte kliënt, Volgens ons bonus reëls, jou wins verwyder en jou rekening is disabled. You kan die aanvanklike deposito asseblief, let onttrek.. die deposito's en onttrekkings metodes moet same. Thank jy) het hulle almal reëls verander om in hul voordeel hulle 039re scammers - Venus 9 maande gelede bedrogspul Ek hou my handel meer as 13 uur, maar hulle kanselleer my 1712USD wins uit my rekening. Het vir my gesê dat ek verbreek kliënt ooreenkoms 6-11 wat ek handel voor 'n belangrike nuusvrystelling, toe vra hulle wat nuus waar die bronne wat hulle can039t selfs beantwoord dit. Pasop vir wat wil hierdie makelaar of bestaande kliënte aan te sluit. Nou won039t hulle terugkeer jou wins selfs jy bewys dat jy die reëls didn039t verbreek. Selfs ergste as jy vreemde handelaar omdat jy iets vir hulle can039t doen. Ek handel goud en die prys styg stadig in 13 uur nog steeds my wins squeeze deur hulle. Hulle het genoem dat ek handel voor belangrik nuusvrystelling. Ek vra hulle voordat hulle genoem word voor 2 minute 2 uur 2 dae 2 weke Hulle can039t dit beantwoord. Helo. Ek hou handel vir 13 uur en ek het reeds my TP punt stel, want ek die handel oop te maak. Maar hulle don039t selfs investige selfs gee Ek hulle die bewyse dat ek die reëls didn039t verbreek. Hulle het net noem jou oop handel voor belangrik nuusvrystelling, neem wins in wisselvallige mark is verbode. Wat 'n lam verskonings om hul kliënt geld te druk. Ek het ook 6000USD verloor in wisselvallige mark, kan Fxglory my verlies te kanselleer. Antwoord is nee en hulle hou net stil te tel jou geld. Toe ek net te verdien wins 1712USD, hulle onmiddellik te kanselleer my wins met hul sogenaamde kliënt ooreenkoms wat can039t gevind word op hul webwerf. Fxglory gesien soos help handelaar met die 50 bonus, in werklikheid hulle is van plan om op agter aan al ons geld te suig. Vir al handelaar, don039t gulsig vir die 50 bonus wees, wanneer jou onttrekking versoek meer as 24 uur in afwagting, hulle dink uitbring watter reëls om jou wins te kanselleer, selfs jy didn039t die reëls oortree. Dan belangrike ekonomiese nuus wat hulle genoem nie eens in die internet, meta handelaar nuus, forex kalender, Google. Kan word om die nuus is vrygestel deur Fxglory intern. LOL..which wat hulle gebruik om die kliënt wins te kanselleer. Dan is rede waarom hulle gee sodat abstrakte. Ons waardeer jou lang termyn saam met ons en as jy hierdie tydperk samewerking redelik oordeel, sal jy vind dat ons probeer ons bes om ons beste diens te doen vir kliënte. Eerlik ons ​​dink dat die ontslag van enige van ons reëls nie regverdig om ander kliënte sal wees. As jy in reël 6.11 genoem, handel met hefboom meer as 1: 100 word nie toegelaat voor groot ekonomiese reëls wat die mark is so wisselvallig. Jy jou handel voor twee groot VSA Ekonomiese reëls oop te maak en ons kan nie ongelukkig aanvaar dat handel. Ons wys ons goeie werk en 'n goeie gees voor en aanvaar al jou ambagte voor hierdie, maar asseblief verstaan ​​dat nie van ons verskaffers verwag nie so 'n posisie en ons het om dit te verwyder volgens ons reëls. Die waarheid van Fxglory kan bepaal voordat hierdie woord as hulle wil. 2 dae 2 ure 2 yearss..before die hoofvakke ekonomiese nuus vrylating. Die waarheid is dat jy can039t jou handel te sluit met die verkryging van wins in wisselvallige mark, maar jy kan jou handel te sluit met die verlies van posisie as hulle baie welkom. Die waarheid is dat jy moet e-pos Fxglory rekeningkundige departement vra of jy kan handel of nie tydens spesifieke tyd (bevrees jy oop handel voordat 'n paar MAJORS ekonomiese nuus RELEASE) om te verhoed dat jou geluk weg wanneer jy ontvang ONTTREKKING MISLUK EMAIL. en onthou om te kyk met rekeningkundige departement of die tyd wat jy jou handel te sluit oorweeg wisselvallige mark of jou wins te beskerm teen gekanselleer word deur hulle. Ek raai gee reeds aan wat wil ryk verkry via Forex. Jy wil 'n baie verdien Bly weg van Fxglory. Jy wil geniet die happines van handel Forex Bly weg van Fxglory. Jy is mark ontleder en wil geld maak volgens jou ontledings Bly weg van Fxglory Alexis 8 maande gelede het ek is die handel vir die jaar en ek het verskeie makelaars probeer gedurende hierdie tyd. Ek dink die meeste van die resensies hier dalk gepos deur handelaars wat gefrustreerd deur hul eie mistakes. Their kliënte ondersteuning is super. Ek kliek op die live chat knoppie en sekondes nadat, daar is 'n chat verteenwoordiger gereed om te help en hulle was nog altyd baie vriendelik gewees. Ek het 'n probleem as ek per ongeluk uit my kredietkaart inbetaal baie meer wat ek wou, het ek gevra vir terugbetaling en dit was binne 1 dag, haven039t ek ervaar hierdie soort optrede van ander makelaars, kan sê die waarheid nie makelaar doen so. Natuurlik is daar 'n paar minuses maar solank as wat hulle verskaf vinnige reaksie wat betrekking het op deposito's en onttrekkings die res is ok. Ek gewoonlik nie resensies plaas, tensy hulle goed verdien, maar in hierdie geval het ek gekies om. Sou hierdie groot makelaar raai. Euxaristo Fxglory :) Salma 6 maande gelede het ek begin handel met hulle ongeveer 2 maande eintlik ek is so nuut. Ek lees 'n goeie en slegte resensies wat is normaal vir alle maatskappye en makelaars. maar tot nou toe is dit normaal as ander makelaars, want ek het rekening met 'n paar ander makelaars. die meeste aanmoediging is hefboom, want dit is nie in enige ander makelaar ek gebruik wat hefboom en sover ek kan handel met minder geld, ek is te gelukkig. Hul exectution en platform en versprei is goed en ok. Ek bevestig my rekening en het 'n bietjie tyd, omdat hulle my dokumente verwerp omdat dit die internet wetsontwerp wat ek nodig het om my docuemtn scan en ek het nie geweet totdat my persoonlike ondersteuner my geroep en verduidelik. Eintlik was ek kwaad, maar dit is werklik 'n perfekte wat ek kan kontak met my persoonlike ondersteuner en sy help my altyd. hulle is akkuraat en hulle is ware kinders. Angela A. 6 maande gelede is ek uit Mexiko en handel met my man. Hy het bevind Fxglory op die internet en probeer dit eers. Toe open ek 'n rekening met hulle. Hulle is 'n goeie makelaar en verduidelik al die nodige inligting goeie op hul webwerf. Dit is baie nuttig vir my. Ook bied hulle MT4 en handel met dit maklik. Onttrekking tyd aanvaarbaar is. Hachimoto A. 6 maande gelede Ek is 'n nuwe lid van Fxglory makelaars. Ek het 'n baie navorsing van hierdie makelaar. Die hoë hefboom en 'n vaste versprei het my gehelp om seker te wees in my besluit. Die versprei is goed, maar die goud verspreiding is baie hoog. Hulle het ook 50 bonus. Maar 'n mens kan nie meer as 500. Ek wou deponeer 2000-1000 bonus te kry, maar dit is nie moontlik nie. Nog 'n goeie makelaar. Nikos 5 maande gelede Guys, Ek het 'n groot ervaring met Fxglory, ek wil regtig dat hulle 1 vir 'n minimum deposito, wat hulle lewer baie goeie diens, toe ek geregistreer het hulle my gebel en my meegedeel alles. Naas, ondersteun hulle kliënte vir 24/07 uur per dag. DIALOGRatingFX: onafhanklike gradering van Forex makelaars hulle my deposito het reeds sedert ek hulle by en nou moet ek my rekening te sluit omdat niemand in my rekening bly. Dink weer as jy wil outeur van FxGlory sluit: Fxskales Datum 2016/08/03 Dit makelaar is 'n gemiddelde buitelandse maatskappy met 'n minimum betroubaarheid, sy handelstoestande is swak. Versprei is nogal groot, en dit is nie die beste handelstoestande met Margin - Call en stop-Out vlakke. Skrywer van FxGlory: Sean4x Datum 2016/07/14 n nie-gereguleerde buitelandse makelaar, wat nie die geval dien sy kliënte baie goed. Hul kliënte ondersteuning is nie nuttig en stadig, en hulle het ook ambagte te voer teen my. Daar is soms requotes. Skrywer van FxGlory: Chris Datum 2016/06/30 Dit makelaar minimum deposito is baie goed vir beginners en tarain strategieë. Maar ek ervaar ook 'n paar requoting, wat laat om aansienlike verliese. Ook wat dit neem 'n lang tyd vir hul kliënte ondersteuning antwoord twyfel. Skrywer van FxGlory: Eva Datum 2016/06/20 Ek vyf is die handel met hierdie makelaar vir 'n geruime tyd. Hulle versprei is vasgestel en hulle het 'n bestendige verhandelingsplatform, maar dit is onmoontlik om 'n bestelling te plaas tydens die Asiatiese handel sessie, uitvoering becoimes te stadig. Skrywer van FxGlory: Karim Datum 2016/05/30 Hul tegniese ondersteuning kan 'n baie werk gebruik. As jy 'n antwoord op al kry, sal dit waarskynlik nie die een wat jy nodig het. Ek ervaar ook 'n paar requoting, wat laat om aansienlike verliese. Skrywer van FxGlory: fxkate Datum 2016/05/03 Hallo, ek wil jou vertel van my slegte ervaring met hierdie makelaar. Hulle het 'n baie baie slegte kliëntediens. hulle hoef te los kliënte probleme en moenie antwoord op jou vrae. Skrywer van FxGlory: Gitary Datum 2016/05/03 Ek het gereis en gevind FXGlory wees bo in forex bedryf. Die versprei is die laagste in die bedryf en kliëntediens is vinnig, vriendelik. Dit is die beste makelaar ooit met 'n stabiele bediener en geen vertraging, kan ek 'n konsekwente wins te maak in vergelyking met ander makelaars. Hulle is eerlik en ernstig in om sake te doen outeur van FxGlory: FX KRAISER Datum 2016/04/28 Ek het handel met hierdie forex makelaar. Hulle versprei is vasgestel en hulle het 'n stewige verhandelingsplatform, maar dit is onmoontlik om 'n bestelling te plaas tydens Asiatiese handel sessie. dit is baie moeilik om te maak met hul bediener veral wanneer die sessie is aktief. Skrywer van FxGlory: Noag Datum 2016/04/27 baie kwaad. FxGlory is 'n gemors. Hul webwerf is vey slegte, min inligting. Ondersteuning nie die geval te verduidelik jou doubts. Leverage is baie hoog en dit is nie 'n advantdge. ALeverage van 1: 3000 is gek en hulle speel teen clientes. National Bank van Georgia, N2-06 / 3625-12 Webwerf beskikbaar inSupport beskikbaar inTrading bediener tydsone GMT3 VPS vir handelaars Gratis vir deposito's van meer as 500. Voorwaardes vir VIP handelaars 1 . Persoonlike bestuurder vir die regte rekeninghouers. 2. verlaagde versprei tussen 0,5-1,5 pitte. 3. Spesiale seine. 4. Cash Pooling 9-25 jaarlikse rente op Free marge. 5. Bystand via telefoonoproep enige tyd. 6. Sommige leer metode wat kliënte versoek van makelaar. 7. Bestuurde rekening met 'n lae kommissie vir makelaar. Rekening Tipe: Verskansing sleep stop hangende bestellings Een-kliek handel-Browser-gebaseerde platform Minimum rekening grootte 1 Minimum posisie grootte 0,01 baie Smeer tipe Vaste Smeer op euro / dollar, pitte 2 scalping toegelaat Expert adviseurs toegelaat Trading instrumente Forex 1: 3000 Gold silwer 1 : 3000 CFD 1: 3000 Olie 1: 3000 Aandeel 1: 3000 energie 1: 3000 Bonds 1: 3000 syfers na dot 5 Marge oproep vlak 50 stop-out vlak 30 Minimum afstand na / limiet bestellings te stop, pitte 2 nommer van die munt pare 34 resensies 108 resensies oor FxGlory hier aangebied. Alle resensies verteenwoordig net hul skrywers opinie, wat nie noodwendig is gebaseer op die ware feite. Adelaide. New South Wales. Handelsrekening 2XXX1 ek geregistreer met hierdie makelaar 'n lang tyd gelede. Dinge gaan so goed soos ek tot dusver nodig. Ek aanvaar 'n paar van hul beperkings oor handel styl wat my aangaan as 'n lang termyn handelaar, dit lyk asof alles in orde. Ek gebruik kredietkaart transaksies, vir die onttrekking wat dit neem 'n bietjie meer tyd as ander metodes, maar dit is veilig so ek dink dit is vir die beste. Amalja. Pole. Handelsrekening 1XXX4 Ek het geen probleme met fxglory. Hulle het 'n goeie ondersteuning en help my elke keer soveel. My prioriteit is die veiligheid, is verifikasie ingewikkeld, maar nou is ek tevrede voel. William. Berlyn, Duitsland. Handelsrekening 2XXX6 Im 'n ervare handelaar en Im op soek na 'n betroubare en goeie diens vir my besigheid. Ek handel met Fxglory byna 2 jaar nou. Nou voel ek heeltemal tevrede. Hulle bied my nogal 'n goeie toestande vir die deposito en onttrek. Versprei lyk 'n bietjie hoog, maar die vaste en dis 'n goeie punt. Aleksandar. Belgrado. Handelsrekening 2XXX0 Ek hou daarvan om die handel met fxglory. my rekening verifikasie het minder as 1 uur. Ek kan onmiddellik deponeer en onttrek in 1-2 uur. Naas, Im om stellings elke dag, selfs al is daar iets wat ek nie kan verstaan ​​nie, im altyd kontak te ondersteun en onmiddellik verduidelik. Alexis. Ciprus. Handelsrekening 1XXX1 Ek gebruik VPS diens vir 'n lang tyd reeds, Eerste Ek het net probeer en dit het 'n groot, so besluit om dit te gebruik meer. Net verband is vinnig en werk perfek, sodat daar geen bekommerd oor enige tegniese probleme. Dis 'n belangrike punt vir my. Joseph. Nairobi, Kenia. Handelsrekening 3XXX8 Tot nou toe het ek handel goed met Fxglory. Ek hoef nie probleme of enige misverstande. Ondersteuning het my gehelp regtig goed oor kontrole. Ek dink ek sal langer hier bly. Ronny. Santa Lucia. Handelsrekening 2XXX2 ek begin werk met hierdie makelaar net vir hefboom en lae deposito. Maar nadat kry betroubare met hulle besluit om binêre ook probeer. Vir my onttrekking tyd is baie belangrik en ek waardeer dit so baie. Carl. Vermont, Rutland. Handelsrekening 1XXX9 Hey, Im handel met hierdie makelaar nogal saam reeds, behalwe hefboom of bonus voorwaardes ek graag gratis VPS gebruik. Hierdie diens laat my altyd handel vanaf enige plek, non-stop. en dis awsome. Fxglory Support Departement. Tbilisi, Georgia. Geagte JC van Maleisië, Voor die opening van 'n rekening met Fxglory, al ons kliënte het toegang tot ons bepalings en voorwaardes nagaan van gebruiker ooreenkoms, wat ons op ons webwerf genoem. As jy dit onderteken terwyl die aanteken, is jy in kennis gestel dat daar na Oortreding ons reëls, Fxglory behou reg voor om enige onwettige wins te kanselleer vanaf kliënte rekening. As ons jou reeds verduidelik via e-pos en op voorwaarde dat alle nodige inligting oor hierdie geval, ons hopelik glo dat alles duidelik het. Pauls P. Letland. Handelsrekening 2XXX8 Ek is baie tevrede met Fxglory maatskappy. Sedert 9 maand Ek handel met hulle. Ek het hulle gekies omdat hulle bied 'n baie hoë hefboom. Al die kennis wat ek nodig het, ek kon kry op hul webwerf. Hulle het 'n baie vriendelike en bekwame diens. Ek is nie so gelukkig dat hulle nie scalping toelaat en met hul EAS hulle is ook baie streng. JC. Maleisië. Handelsrekening 1XXX6 My probleem is dieselfde met Daniel uit Vietnam. Ek hou my handel meer as 13 uur, maar hulle kanselleer my 1712USD wins uit my rekening. Het vir my gesê dat ek verbreek kliënt ooreenkoms 6-11 wat ek handel voor 'n belangrike nuusvrystelling, toe vra hulle wat nuus waar die bronne wat hulle kan nie eens 'n antwoord nie. Pasop vir wat wil hierdie makelaar of bestaande kliënte aan te sluit. Nou sal nie teruggaan jou wins selfs jy bewys dat jy die reëls didnt verbreek. Selfs ergste as jy vreemde handelaar omdat jy iets vir hulle kan doen nie. Ek handel goud en die prys styg stadig in 13 uur nog steeds my wins squeeze deur hulle. Hulle het genoem dat ek handel voor belangrik nuusvrystelling. Ek vra hulle voordat hulle genoem word voor 2 minute 2 uur 2 dae 2 weke Hulle kan nie dit te beantwoord. Helo. Ek hou handel vir 13 uur en ek het reeds my TP punt stel, want ek die handel oop te maak. Maar hulle dont selfs investige selfs gee Ek hulle die bewyse dat ek die reëls didnt verbreek. Hulle het net noem jou oop handel voor belangrik nuusvrystelling, neem wins in wisselvallige mark is verbode. Wat 'n lam verskonings om hul kliënt geld te druk. Ek het ook 6000USD verloor in wisselvallige mark, kan Fxglory my verlies te kanselleer. Antwoord is nee en hulle hou net stil te tel jou geld. Toe ek net te verdien wins 1712USD, hulle onmiddellik te kanselleer my wins met hul sogenaamde kliënt ooreenkoms wat cant gevind word op hul webwerf. Fxglory gesien soos help handelaar met die 50 bonus, in werklikheid hulle is van plan om op agter aan al ons geld te suig. Vir Maleisië handelaar, moenie gulsig wees vir die 50 bonus, wanneer jou onttrekking versoek hangende meer as 24 uur, hulle dink uitbring watter reëls om jou wins te kanselleer, selfs jy didnt die reëls oortree. Dan belangrike ekonomiese nuus wat hulle genoem nie eens in die internet, meta handelaar nuus, forex kalender, Google. Kan word om die nuus is vrygestel deur Fxglory intern. LOL..which wat hulle gebruik om die kliënt wins te kanselleer. Dan is rede waarom hulle gee sodat abstrakte. Ons waardeer jou lang termyn saam met ons en as jy hierdie tydperk samewerking redelik oordeel, sal jy vind dat ons probeer ons bes om ons beste diens te doen vir kliënte. Eerlik ons ​​dink dat die ontslag van enige van ons reëls nie regverdig om ander kliënte sal wees. As jy in reël 6.11 genoem, handel met hefboom meer as 1: 100 word nie toegelaat voor groot ekonomiese reëls wat die mark is so wisselvallig. Jy jou handel voor twee groot VSA Ekonomiese reëls oop te maak en ons kan nie ongelukkig aanvaar dat handel. Ons wys ons goeie werk en 'n goeie gees voor en aanvaar al jou ambagte voor hierdie, maar asseblief verstaan ​​dat nie van ons verskaffers verwag nie so 'n posisie en ons het om dit te verwyder volgens ons reëls. Die waarheid van Fxglory kan bepaal voordat hierdie woord as hulle wil. 2 dae 2 ure 2 yearss..before die hoofvakke ekonomiese nuus vrylating. Die waarheid is jy kan nie jou handel te sluit met die verkryging van wins in wisselvallige mark, maar jy kan jou handel te sluit met die verlies van posisie as hulle baie welkom. Die waarheid is dat jy moet e-pos Fxglory rekeningkundige departement vra of jy kan handel of nie tydens spesifieke tyd (bevrees jy oop handel voordat 'n paar MAJORS ekonomiese nuus RELEASE) om te verhoed dat jou geluk weg wanneer jy ontvang ONTTREKKING MISLUK EMAIL. en onthou om te kyk met rekeningkundige departement of die tyd wat jy jou handel te sluit oorweeg wisselvallige mark of jou wins te beskerm teen gekanselleer word deur hulle. Ek raai gee reeds aan wat wil ryk verkry via Forex. Jy wil 'n baie verdien Bly weg van Fxglory. Jy wil geniet die happines van handel Forex Bly weg van Fxglory. Jy is mark ontleder en wil geld maak volgens jou ontledings Bly weg van Fxglory Lee. Onna, Okinawa. Handelsrekening 1XXX0 Im nuwe vir fxglory binêre opsies, maar Im reeds baie tevrede, ten minste so ver. Ek verkies maatskappy wat verantwoordelikheid vir uitbetalings neem, Dit is te belangrik, ons hier nie te speel, ons handel vir 'n jaar, en ons weet wat ons nodig het. Donald. Tortola, Virgin Eilande. Handelsrekening 2XXX1 ek verkies om te handel met hierdie makelaar as met ander, het hulle ondersteun u 24 uur en onttrekking is vinnig. Ek gebruik altyd VPS en ek hou van hoe dit werk. Ahmad Ali Nazar. Dubai. Handelsrekening 1XXX3 Daar is verskeie makelaars ek probeer voor, maar ek was nog altyd in die gesig staar 'n paar kwessies oor die uitvoering of onttrekking proses, Dit was slegte ervaring. Sedert ek begin met behulp van fxglory, ek het 'n hoë vlak ondersteuning, vinnige onttrekking s en uitvoering. Dit is wat ek nodig het vir my werksaamhede. Lon Tung. Kowloon. Handelsrekening 1XXX3 ek gehoor fxglory gehad vennootskap programme, toe besluit ek om my besigheid daar te beweeg, goodflexible voorwaardes vir professionele mense.


No comments:

Post a Comment